Heb je een klacht
KLACHTEN
Gelukkig gebeurd het vrijwel nooit, maar omdat ook alle mensen die werken aan het goed afhandelen van je bestelling kan er natuurlijk wel eens iets mis gaan. Daarnaast kan het onverhoopt ook gebeuren dat je product defect of beschadigd is bij aankomst. Geen rede tot paniek, want wij van Braca Europe zijn zeer voor rede vatbaar en hebben service hoog in het vaandel staan. Wij lossen eventuele problemen en klachten graag zo snel mogelijk op, een tevreden klant telt immers voor 2
Heb je een klacht, dan verzoeken wij deze te e-mailen naar [email protected]
Je zult binnen 48 uur een antwoord krijgen en indien mogelijk natuurlijk ook meteen een passende oplossing.
Wij vragen je bewust de eventuele klacht te mailen zodat zowel wij, als jij het op papier heb staan.
Telefonische klachten zullen indien mogelijk direct worden afgehandeld, maar wanneer het niet direct mogelijk blijkt om het probleem op te lossen dan verzoeken wij toch om de klacht nog even te mailen.
Braca Europe is het bedrijf achter de websites www.kabelsenmeer.nl en www.beugelsenmeer.nl
Het Europese Geschillen Online Platform
Heb je een klacht, zullen wij er zoals gezegd alles aan doen om er uit te komen en het probleem op te lossen. Indien het onverhoopt het geval is dat wij er niet onderling uit kunnen komen, verwijzen wij u door naar het Het Europese online geschillenplatform (ODR). . Zij zullen de klacht opnemen en gaan bemiddelen. Bijgevoegd vind je de link. http://ec.europa.eu/consumers/odr/